به بهانه گل خیره کننده کریس رونالدو به منچستریونایتد /سر در میان ابره+عکس
 
Real Madrid

پرش های رونالدو به اندازه ای در بین فوتبالیست های دنیا منحصر به فرد است که می توان آن را با پرش های بهترین بسکتبالیست های NBA مقایسه کرد. براساس آزمایش هایی که دو سال قبل کمپانی کاسترول روی توانایی های فیزیکی او انجام داد، قدرت او در هنگام پرش، به اندازه قدرت یک "چیتا"ست. به این ترتیب او می تواند در هنگام پرش در جا 44 سانتی متر از سطح زمین جدا شده و با دورخیز، تا 78 می تواند می پرد که تنها 7 سانتی متر با میانگین بازیکنان NBA فاصله دارد.

ماهیچه های ران و بالاتنه قوی رونالدو یکی از فاکتورهایی که به او در رسیدن به این رکوردها کمک زیادی می کند. به همین دلیل است که او معمولا اوقات زیادی را به کار با وزنه برای آماده نگه داشتن ماهیچه هایش سپری می کند.در واقع او در هر جلسه تمرینی به اندازه وزن 16 اتومبیل "تویوتا پیروس"، وزنه می زند. یکی دیگر جنبه های برنامه آماده سازی ویژه او، داشتن چربی بدنی کمتر از یک سوپر مدل است.

او چگونه در هوا متوقف می شود؟

 

پرش های رونالدو خیلی بلند است و همین باعث شده تا به نظر  برسد که بیش از بقیه در آسمان می ماند. دکتر نیل اسمیت از دانشگاه چستر معتقد است دلیل اینکه احساس می کنیم رونالدو برای لحظاتی روی هوا باقی می ماند این است که او در نقطه اوج پرش اش، او پاهایش را جمع می کند و همین باعث می شود تا فرودش آهسته تر صورت بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 347
بازدید ماه : 1434
بازدید کل : 221552
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس